White Label

25 Ocak 2014 Cumartesi

Instagram'ın İlk Turizm Kampanyası Starwood'dan

Starwood Hotels, tüketici bağlılık programı Starwood Preferred Guests'in kampanyasını Instagram üzerinden gerçekleştirdi. Bu kampanya, Instagram üzerinden yapılan ilk turizm bağlantılı iş olma özelliği taşıyor. Kullanıcılar, akıllı cihazları ve bilgisayarları ile bu kampanyanın görselini görünteyecek. Kampanya 24 Ocak - 4 Şubat tarihleri arasında görüntülenecek. Kampanyanın etiketi #SPGLife.




Instagram'ın reklam modeli, kullanıcıların takip etmese dahi reklamverenin yayınladığı görselleri ana ekranında görmesi üzerine dayalı. Kullanıcı dilerse bu reklamları engelleyebiliyor.

Starwood Hotels Sosyal Medya Direktörü Abbey Reider,  içeriğin görsel zenginliği ve seyahat deneyimini paylaşma istekleri açısından Instagram'ın doğasının seyahat etmenin doğası ile örtüştüğünü belirtiyor.



Türkiye'deki Instagram kullanıcı sayısının web kullanıcılarına oranı, tüm dünya ile karşılaştırıldığında %10 daha fazla. Bu bölgeye ve kullanıcılara çok hızlı adapte olabilmiş uygulamanın şu ana kadar çok fazla marka tarafından kullanıldığını malesef söyleyemiyoruz.

Starwood'un Instagram üzerinden aldığı aylık taglanme sayısı 45.000. Instagram'daki seyahat şampiyonu ise 36.928 takipçisi ile WHotels. Instagram'ın ilk kampanyası Michael Kors tarafından yapılmış ve markaya 33.000 yeni takipçi kazandırmıştı. Starwood'un reklam kampanyasının otellerin Instagram'daki sıralamasını değiştireceği aşikar.



Kaynak

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder