White Label

27 Ocak 2014 Pazartesi

Airbnb'nin Yeni Oyun Alanı Instagram Oldu #AirbnbShorts

Airbnb geçtiğimiz ay "Home To You" adında inanılmaz güzel bir kampanyaya imza atmıştı. Ancak bu kampanya, rakip firma Homeaway tarafından mahkemeye verilmiş, firma, milyon dolarlık reklam bütçesi harcadığı marka kişiliğine Airbnb'nin zarar verdiğini öne sürmüştü. Homeaway'in logosunda kullandığı ikonu bir kuşevi. Airbnb de bahsi geçen kampanyasında kuşevlerini kullanmıştı. Mahkeme firmayı haklı buldu ve Airbnb'nin kampanyası bu ayın 3'ünde durduruldu. Şimdi yeni kampanyası ile Instagram'ı paylaşım ekonomisinin yeni mecrası olarak kullanıyor.


Proje, daha önce gerçekleştirdiği Hollywood&Vines projesine benzer aslında. Vine örneğinde, kullanıcıların oluşturduğu bir film ortaya çıkarılmıştı. Şimdi de mecra Instagram ve yine içerik kullanıcılar tarafından oluşturuluyor.

Projenin adı "Airbnbshorts". Şehirlerin yerlileri, şehirlerini 15 saniyelik Instagram videoları ile tanıtıyor. Proje Sundance Film Festival sponsorluğunun bir parçası. Kazanan videoların sahipleri festivale katılma şansı yakalıyor.























Yarışmaya katılmak için çektiğiniz videolara #(şehir adı) ve #airbnbshorts etiketlerini eklemeniz yeterli. Şu ana kadar 400'den fazla katılım olmuş, videoları şuradan inceleyebilirsiniz.

Kaynak

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder