White Label

9 Ocak 2014 Perşembe

Gulyabaniden İnsana Dönüştüren Tatiller

Gulyabani işin şakası, hepimiz iş yaşamının stresinden bazen ne olduğumuzu, neyi hak ettiğimizi unutuyoruz. 45 yıllık İngiliz Seyahat Şirketi Thomson Holidays bu insight'ı fark etmiş ve reklam kampanyasında bunu eğlenceli bir konu olarak işlemiş.



Filmde Simon isimli bir devin tatile çıkmadan önceki hayatı ve tatil sırasındaki rahatlaması konu alınıyor. Kullanılan karakter, tatillerin üzerimizdeki onarıcı etkisini göstermenin güzel bir yolu olmuş. Kampanyanın dijital ayağında bir mikrosite hazırlanmış. Sitede karşınıza bir test kurgusu geliyor ve tatile ne kadar ihtiyacınız olduğu sonucunu çıkarıyor. Kampanyayı gördüğümde aklıma gelen ilk yer LinkedIn oldu, güzel bir uygulama alanı olabilirdi.








Kaynak

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder