White Label

9 Ocak 2014 Perşembe

Hava Muhalefetine Sosyal Medyadan En Hızlı Yanıt Veren Havayolları

Bir hava yolu şirketinin hava muhalefeti için yapabileceği bir şey yok, ancak yolcuları için yapabileceği çok önemli bir şey var; onları dinlemek ve anladığını göstermek.



Amerika ve Kanada 2014'ün başından itibaren kötü hava koşulları ile cebelleşiyor. Uçuş şirketleri bu sebeple birçok uçuşunu iptal etmek durumunda kaldı. Günlük hayatımızda beklediğimiz metro bile 4 dakikadan uzun sürede gelmezse hayıflandığımızı düşünürsek, ulusal ve uluslar arası uçuşlarını yapamayan hava yolu müşterilerinin ne kadar söylendiğini tahmin edebiliriz. Bu söylenmelerini etraftan ziyade, sosyal medya üzerinden yaptıklarını da unutmayalım.

Şirketler için tam anlamıyla bir "challenge" olan bu dönemde, Amerika'daki hava yolu firmaları sosyal medya üzerinden minik bir başarı hikayesi yarattılar. Uçuşları iptal olan yolcularının şikayet, talep ve yakınma tweet'lerine çok hızlı bir şekilde yanıt vererek yanlarında oldukları mesajını verdiler.

SkiftlQ adlı uçuş trendleri şirketi, uçuşların iptal olduğu günlerden birinde hava yolu şirketlerinin attıkları cevap tweetlerini araştırmış ve şöyle bir tablo ile karşılaşmış.


Donduran soğuklar sosyal medyanın önemsenmek zorunda olduğu bir güç olduğunu bir case ile daha ispatladı. Soğuğu olmasa da, sosyal medyayı seviyoruz.









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder