White Label

9 Ocak 2014 Perşembe

Burning Man Festivali'ne Teknolojik Destek Ticketfly'dan

Her sene Nevada'da, Black Rock Çölü'nde gerçekleştirilen ve kısaca geleneksel karşı kültür sanat festivali olarak tanımlanan Burning Man, 2014 yılında satış operasyonunu Ticketfly ile gerçekleştirecek.



Burning Man Festivali geçtiğimiz yıllarda diğer tüm büyük festivaller gibi online bilet satışlarında yaşanan sorunlar nedeniyle epeyce eleştirilmişti. 2008 yılında, San Fransisco'da yaratılan start-up Ticketfly, 500 milyon dolarlık bilet satış deneyimi ile bu yoğun satışın altından kalkabilecek mi göreceğiz.

Peki bu festivalin teknoloji destekçisi olmak Ticketfly'a ne kazandıracak?

Festival, ilkeleri gereği hiçbir reklam gösterimini kabul etmiyor. Festivalin yaratıcılarının geçtiğimiz senelerde logo bile kullanılmadan, yeşil enerji üreticisi bir firma ile bir denemesi olmuş ancak festival katılımcılarından yoğun tepki almış, hatta protestolarla karşılaşmış. Ticketfly bu operasyonu alnının akıyla gerçekleştirebilirse yaşanan pozitif deneyimin etkisi dışında elinde pek bir şey olmayacak gibi.

Bu arada ek bir bilgi; Burning Man Festivali'nin bu seneki konsepti, kendi kültürümüzden de aşina olduğumuz "kervansaraylar". Festival'in kurucuları katılımcılardan kültür çeşitliliğini gösteren gerçek zamanlı bir kervansaray yaratmak konusunda yardım istiyor.






Kaynak

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder