White Label

7 Şubat 2014 Cuma

Turizmde Content Marketing Nedir? Yenir mi?

Bana göre 2013'ün kelimesi Selfie ise, 2013'ün pazarlama kelimesi "content" olmuştur. Dillere pelesenk, ancak çok başarılı örnekleri sıra sıra dizilmiyor. İnfografik paylaşan aman da ne güzel içerik yarattım diyor ama bu kadar mı?

Tüketicinin ihtiyaç duyduğu içeriği bilmek, onu duygulandırmak, heyecanlandırmak, güldürmek. Yaratıcı düşünme ve biraz araştırma gerektiren bu bilgilere vakıf olduktan sonra, iyi bir kalemle güzel içerikler yaratılabiliyor.

Konumuz seyahat ise içerik pazarlamasının bir otel tarafından güzel kullanılmış bir örneğini paylaşalım.

Swissotel: The Ultimate Guide To Worldwide Etiquette

Tayland'daki restoranlarda tip verilir mi? Estonya'da eve ayakkabı ile girilir mi? İspanya'da kaçta yemek yenir? Bu ve benzeri onlarca soru seyahatlerde kafaları kurcalar. İş seyahatlerinde elini kolunu nereye koyacağını bilemeyen takipçileri için Swissotel, bu tarz soruların cevaplarını öğrenecekleri harika bir rehber hazırlamış.

















Uygulamaya girip hangi ülkeye seyahat edeceğinizi seçiyorsunuz ve tüm etik kuralları karşınıza bir liste halinde çıkıyor.
































Uygulama Swissotel'in web görünürlüğünü ciddi anlamda artırmış. İçerik organik olarak Facebook'ta 2000 like, 600 twit, 344 google+, 19.000 stumble, 137 LinkedIn paylaşımı almış. Artışı aşağıdaki grafikten de görebilirsiniz.






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder