Instagram'ın reklam modeli, kullanıcıların takip etmese dahi reklamverenin yayınladığı görselleri ana ekranında görmesi üzerine dayalı. Kullanıcı dilerse bu reklamları engelleyebiliyor.
Starwood Hotels Sosyal Medya Direktörü Abbey Reider, içeriğin görsel zenginliği ve seyahat deneyimini paylaşma istekleri açısından Instagram'ın doğasının seyahat etmenin doğası ile örtüştüğünü belirtiyor.
Türkiye'deki Instagram kullanıcı sayısının web kullanıcılarına oranı, tüm dünya ile karşılaştırıldığında %10 daha fazla. Bu bölgeye ve kullanıcılara çok hızlı adapte olabilmiş uygulamanın şu ana kadar çok fazla marka tarafından kullanıldığını malesef söyleyemiyoruz.
Starwood'un Instagram üzerinden aldığı aylık taglanme sayısı 45.000. Instagram'daki seyahat şampiyonu ise 36.928 takipçisi ile WHotels. Instagram'ın ilk kampanyası Michael Kors tarafından yapılmış ve markaya 33.000 yeni takipçi kazandırmıştı. Starwood'un reklam kampanyasının otellerin Instagram'daki sıralamasını değiştireceği aşikar.
Kaynak
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder