Airbnb geçtiğimiz ay "
Home To You" adında inanılmaz güzel bir kampanyaya imza atmıştı. Ancak bu kampanya, rakip firma
Homeaway tarafından mahkemeye verilmiş, firma, milyon dolarlık reklam bütçesi harcadığı marka kişiliğine Airbnb'nin zarar verdiğini öne sürmüştü. Homeaway'in logosunda kullandığı ikonu bir kuşevi. Airbnb de bahsi geçen kampanyasında kuşevlerini kullanmıştı. Mahkeme firmayı haklı buldu ve Airbnb'nin kampanyası bu ayın 3'ünde durduruldu. Şimdi yeni kampanyası ile Instagram'ı paylaşım ekonomisinin yeni mecrası olarak kullanıyor.
Proje, daha önce gerçekleştirdiği
Hollywood&Vines projesine benzer aslında. Vine örneğinde, kullanıcıların oluşturduğu bir film ortaya çıkarılmıştı. Şimdi de mecra Instagram ve yine içerik kullanıcılar tarafından oluşturuluyor.
Projenin adı "
Airbnbshorts". Şehirlerin yerlileri, şehirlerini 15 saniyelik Instagram videoları ile tanıtıyor. Proje
Sundance Film Festival sponsorluğunun bir parçası. Kazanan videoların sahipleri festivale katılma şansı yakalıyor.
Yarışmaya katılmak için çektiğiniz videolara #(şehir adı) ve #airbnbshorts etiketlerini eklemeniz yeterli. Şu ana kadar 400'den fazla katılım olmuş, videoları
şuradan inceleyebilirsiniz.
Kaynak
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder